9 abr 2013

Linguas, Mates, Medio (11)

Actividades especiais para a Unidade 11, na que estamos. E tamén hai, como sempre, algunhas tarefas para repasar, porque son moi necesarias…

Lengua Castellana

Matemáticas

Coñecemento do Medio

  • BUSCA recursos e actividades sobre o novo tema: Nutrición, respiración e circulación. Ten en conta que algúns enlaces poden non funcionar.

Recursos para repasar e superarte: de sexto de primaria a 1º de ESO.

Juegos para pensar 2 Preme na imaxe para pensar e xogar

71 comentarios:

Sara dijo...

Eu xa fixen as actividades de mates sobre a superficie e a lonxitude, son bastante fáciles.

Mario Aller dijo...

Sara, con atención e esforzo, todo resulta fácil... :-)

Ismail de Saidabad dijo...

Acabo de saber que a mamá dun neno de segundo vai a facerme unha nova capa. Que ben, así estreareina na primavera... :-)

Melody dijo...

Mario a investigación pódese facer co rdenador? Porfa e que teño a tarde atareada!

Mario Aller dijo...

Pódese combinar como se dixo, Melody...

Melo dijo...

Valeee!!!

Melo dijo...

Por casualidade é o Monte Ararat?

Mario Aller dijo...

Creo que si, pero agora hai que saber que din que se agocha enriba de todo, debaixo da neve... :-)

Melo dijo...

Xa o atopei...

Gloria dijo...

Melody, ti tes moita sorte, eu non o atopei aínda, xa levo media hora buscando :-(

Mario Aller dijo...

Gloria, no caso de que non se atope nada, tampouco pasa nada. Pero hai que intentar ser un Indiana Jones... :-)

Gloria dijo...

Co nome do monte xa teño bastante. Gracias Melody!

Meritxell dijo...

Mario eu busquei o do monte Arat pero non me aparece o que se agocha enriba de todo debaixo da neve?

Meritxell dijo...

Mario a cousa que hai agochada debaixo da neve a que te refires ti, por casualidad e o volcán?

Meritxell dijo...

Poderias decirme si e o volcán e que si non non encontro nada máis porque non me aparece máis.

Mario Aller dijo...

Axuda para saber que din que hai nun monte de Armenia:
https://es.wikipedia.org/wiki/Arca_de_No%C3%A9

Gloria dijo...

O monte está en Turquía, non en Armenia.

Mario Aller dijo...

Gloria, é que xa dixen que Armenia non forma un estado, que é unha terra moi dividida...

Unknown dijo...

Sobre que era a investigación?
Sobre Armenia ou sobre o rey Arturo?

Mario Aller dijo...

Armenia, o monte Ararat e a arca de Noé... :-)

clara dijo...

Madrid 1 - galatasaray 0.
Neste momento quero q gane o Madrid ainda q sexan uns chulos son de aqui e os outros son de Turquia( vaia concidencia a nos investigacion )

javier suarez dijo...

Mario que ben estan todas estas novas actividades.

javier suarez dijo...

Eu xa fixen algunha.

Melo dijo...

Denada Gloria! =)

Melo dijo...

Hoxe non había invstigación verdade?

Mario Aller dijo...

Xa protestei pola retirada do conto de María. A ver que vai ser isto! :-)

Mario Aller dijo...

Non, hoxe non hai investigación, pero sempre podes sorprendernos... ㋡

Jorge Vicente dijo...

Hola Mario, son Jorge o pai de Ainara. Temos unha pequena discusión familiar sobre cal é o pico mais alto de Galicia, Cabeza de Manzaneda ou Pena Trevinca posto que esta última abrangue as provincias de Ourense, León e Zamora e coido que a parte máis alta pertence a Zamora. Gustaríanos saber a túa opinión. Saúdos

Mario Aller dijo...

Ola, Jorge, antes de responder debo revisar algúns datos... :-)

Mario Aller dijo...

Jorge, aínda que é certo o que dis, vexo que Pena Trevinca aparece como o máis alto. Incluso medido só desde a vertente galega, e máis que os montes de Manzaneda:

http://www.altimetrias.net/cima/galicia.htm

Así que creo que Ainara merece un premio...

Saúdos :-)

Meritxell dijo...

Hola Jorge, benvido ao blog.

Melo dijo...

Jajaja creo que teño visipns, pensei que era Jorge o monitor do comedor! :")

Ismail de Saidabad dijo...

A ver se alguén deixa algún aviso e podemos celebrar a festa dos 7000 comentarios. Aínda que sexa unha pequena festa... :-)

Salva dijo...

Eu creo que podo levar algo. Agora vou salir, haber que "pillo".

JAVIER SUAREZ dijo...

A ver como vai esa festa??? Diego pídelle á tua nai unha desas tartas ton maravillosas

Melo dijo...

Ismail eu creo que non vou levar nada ): Sorry!

gemmi dijo...

Una cosa que te queria decir Mario que la anterior vez que pusieras los equipos de material,organización,etc...Pues en el de organzación Melody,Héctor y yo nos fuimos del equipo para que pudieran ir los que no fueran nunca.Pero hai gente que fue una vez y otra gente dos veces y algunas de las personas que pusistes ya fueron dos veces.No te lo digo por mal.Esque yo solo fui en quinto y me gustaría ser...

Ricardo dijo...

Mario eu levo un bizcoito para a festa.

gemmi dijo...

non se pode facer ningún baile'?

Mario Aller dijo...

Gemma, creo que dixen algo sobre iso, así que non é ningún problema... :-)

Ricardo dijo...

Veña quen leva a bebida,vasos pratos?

Mario Aller dijo...

Ricardo, es un fenómeno... :-)

Ricardo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Ricardo dijo...

Mario que pelicula vamos ver? Se se pode saber, claro...:-)

Meritxell dijo...

Mario eu vou levar mañan unhas madalenas.

Meritxell dijo...

Cal será a película? TANTANTAN!!!. E un misterio.

Andrés dijo...

Eu vou levar galletas e unha coca cola, maña veredes cal e a peli...

clara dijo...

Eu podo levar un flan, pero teno q saber se lle gusta a alguen.

Iago dijo...

Mario eu mañá podo levar unhas bolsas de patacas.
Porque non lle deu tempo a miña nai de facer un pastel.
Saúdos

Carlos dijo...

Mario, bós días,onte olvideime de dicirche que hoxe vou levar duas bolsas de patacas e unha de cacahuetes.

Melody dijo...

A festa molou moito!!

Mario Aller dijo...

Melody, sempre tes boas palabras... :-)

clara dijo...

A festa estuvo moi ben, pasamolo en grande. URXENTE: se alguen ten o tlfn de andrea q mo pase por correo: claraicia@gmail.com

Mario Aller dijo...

Clara sempre está aí, nos aires de internet, disposta a colaborar... Non esquezas a historia do chourizo, eh! :-)

Mario Aller dijo...

Alguén pode dicirlle a María que me envíe aquela imaxe de Ismaíl que coloreou dixitalmente? É unha urxencia...

clara dijo...

Si mario, non a esquezo pero fanme falta as minas colaboradoras:)

clara dijo...

Ese depor, q va 0-3 contra el levante.
Si se puede, si se puede!!!

clara dijo...

Goooool!!!!!!! De Bruno Gama!!!!
El depor esta demostrando q somos de primera.

clara dijo...

Final del partido, 0-4.
Siiiiiiiiiiiiii
Q contenta estoy!!!!
Nos vamos a quedar en primera :)

Sara dijo...

Onte fun ao concerto de Melendi e molou moito!!!!!!!!!

ainara dijo...

Estoy de acuerdo con Clara.
Deportivo aleeeeeeee!!!!!!!! Deportivo aleeeeeee!!!!!!!!

AINARA dijo...

QUE MORRO TES SARA. PERO ALEGROME DE QUE O PASARAS BEN

Meritxell dijo...

Que ben gañou o depor!!!!!!!

Meritxell dijo...

Eu onte fun ao Marineda City con unha amiga e pasamolo xenial. Vimos a peli chamada "Jack el caza gigantes". Recomendoa. Foi unha pasada. A veces os xigantes pegaban un susto que facia que brincaramos da silla.

clara dijo...

Hola, no me extrana q lo pasaras bien e un moi bo cantante.

María Luisa dijo...

Hola,son María Luisa dende a nosa biblio, solo quería dicirche que e moi interesante estar aquí.

E outra cousa, o concerto de melendi estoubo increíble.

Saúdos

clara dijo...

Xa temos a historia do chourizo!
Espero q vos guste.

Melo dijo...

Estou desexando ler a historia do chourizo!

Melo dijo...

A Mariví gustoulle moito o cartel de Sara jaja, e a quen non?

Melo dijo...

Chicos alguén me pode mandar o enlace onde apareza algo sobre Xochilmica? O da nvestigación de música.
Moitas grazas.(:

Salva dijo...

Eu tamen a quero ler.